Smar grafenowy Absoluteblack Graphenlube 14ml do łańcucha

Ceny
Cena detaliczna brutto
65,01 PLN /szt
Rabat
0,00%
Oznaczenia
Symbol
GRLUBE14
Kod kreskowy
5110846004843
Kategorie: Chemia \ Oleje i smary
Opis
Smar grafenowy Absoluteblack 14ml do łańcucha
Najwyższej jakości smar do łańcucha stworzony dla zwycięzców. GRAPHENlube - pierwszy na świecie smar na bazie węglowodorów (wosku) zawierający grafen. Wykazuje wyjątkową trwałość przy pojedynczym zastosowaniu, zachowując przy tym imponująco niskie tarcie przez długi czas zarówno w mokrych, jak i suchych warunkach. To wszystko, czego naprawdę możesz potrzebować w smarowaniu łańcucha. Pozostaje wydajny do 1800 km przy pojedynczej aplikacji (w suchych warunkach), zapewnia oszczędność 3-10 W w porównaniu z innymi smarami. Idealny na szosę, triathlon, gravel, mtb, ebike.


Zalety:
- Potrafi zapewnić oszczędność do 5 watów poprzez minimalizację tarcia na dystansie ponad 900 km poprzez jedną aplikację (w suchych warunkach, o niskim zapyleniu, po kompleksowym smarowaniu)
- Daje ci „darmową” moc niezależnie od warunków - czytaj więcej poniżej.
- Wydłuża żywotność układu napędowego, a tym samym oszczędza na kosztach wymiany.
- Odpycha wodę i nie przyciąga brudu
- Sucha, pastowata powłoka, która może pozostać na łańcuchu na dystansie do 1800 km (w suchych, mało zapylonych warunkach).
- Unikalny czarny wygląd smaru po wyschnięciu
- Bezpieczny - nie zawiera szkodliwych rozpuszczalników.


Produkt:
Mówiąc najprościej, jest to emulsja wodna na bazie „wosku” ze specjalną mieszanką grafenu o wysokiej czystości, która jest płynna po nałożeniu i staje się prawie stała po wyschnięciu na łańcuchu.
Smary na bazie wosku wykazują znacznie większą tolerancję na zanieczyszczenie wodą i brudemi, skutecznie oddzielając ruchome części łańcucha od ścierania i wypełniając wszystkie niedoskonałości powierzchni ciernych.
Grafen - cudowny materiał, który wciąż nie jest powszechnie stosowany ze względu na bardzo wysoki koszt, jest świetnym dodatkiem z kilku powodów. Ma wyjątkowo niski współczynnik tarcia we wszystkich środowiskach, jest znacznie silniejszy niż jakikolwiek znany materiał dla człowieka. Skutecznie przylga do metalu, chroniąc powierzchnie cierne przed nadmiernym tarciem. Doskonale odpycha wodę i nie przepuszcza powietrza, co zmniejsza naprężenia oksydacyjne na powierzchni metalu. Nawet pojedyncza warstwa atomowa wystarcza do znacznego zmniejszenia tarcia.

Opracownie odpowiedniej formuły zajeło ponad dwa lata badań i testów aby osiągnąć odpowiednią emulsję węglowodorową o niskim tarciu, która pozostanie na łańcuchu przez bardzo długi czas i nie odpryskuje jak normalny jest wosk parafinowy.

Rezultatem końcowym jest smar, który po jednym zastosowaniu zapewnia do 5 watów mniej strat poprzez zmniejszenie tarcia na łańcuchu na dystansie do 900km. Graphenlube to zasadniczo nowa kategoria bardzo wydajnych smarów.
Zapewnia „darmową” moc niezależnie od warunków, dlatego właśnie z tego powodu zespoły Pro Tour chętnie z niego korzystają.


Sposób użycia:

Pierwsze zastosowanie:
- Zdejmij łańcuch z roweru lub użyj zupełnie nowego łańcucha i dokładnie wyczyść go za pomocą rozpuszczalnika, maksymalnie odtłuszczającego powierzchnię.
- Zanurz łańcuch całkowicie w oleju na 20–60 minut użwyając torebki foliowej dostarczonej z dużą butelką z olejem, zalecana ilość 30-50ml.
- Na koniec potrząśnij torbą z łańcuchem przez 1 minutę. Wyjmij łańcuch i pozwól mu całkowicie wyschnąć (2-12 godzin). - Pozostałość smaru z torebki można spowrotem wlać do butelki
Smarowanie po pierwszej, pełnej aplikacji:
- Wytrzyj łańcuch szmatką
- Wstrząśnij butelką. Nakładaj smar w sposób ciągły na wnętrze łańcucha obracając korby do tyłu
- Pozostaw olej do wyschnięcia na min. 2 godziny przed jazdą, najlepiej na noc
- Aby uzyskać absolutnie maksymalne osiągi wyścigowe, w których liczy się każdy wat, należy nasmarować (przez kapanie) co 600 km lub wcześniej w suchych warunkach i po każdej mokrej jeździe. Jeśli ścigasz się, zrób to na dzień przed wyścigiem
- Do codziennej jazdy możesz ponownie nasmarować (poprzez kapanie) od 600-900 km w suchych warunkach szosowych i po 2-3 jazdach w mokrych warunkach lub gdy usłyszysz, że łańcuch wyschnie
- Zawsze stosuj do suchego łańcucha
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B